Facebook-markkinointi

Näy siellä, missä asiakkaasi ovat. Lähes kolme miljoonaa suomalaista käyttää Facebookia, mikä tekee siitä johtavan digimarkkinointialustan. 

Facebookissa mainoksesi saadaan kohdistettua tehokkaasti suoraan kohdeyleisöllesi. Facebookin mainostyökalun tekoäly ja laajat kohdennusmahdollisuudet auttavat tavoittamaan juuri ne asiakkaat, jotka reagoivat viestiisi toivotulla tavalla.

Edistynyt tekoäly ja kattava yleisö tekevät Facebookista tämän hetken edullisimman digitaalisen markkinoinnin alustan. Facebook-markkinointi on erityisen suosittua yritysten keskuudessa, sillä se on tehokas keino uusasiakashankintaan.

Facebook-markkinointi tuottaa kattavasti informaatiota tuloksistaan. Et siis jää tyhjän päälle pohtimaan toimiiko mainonta vai ei, vaan saat selkeät luvut ja analyysin siitä, mitä markkinoinnilla on saatu aikaan. 

Instagram-markkinointi

Instagram on Facebookia visuaalisempi sosiaalisen median alusta, joka kasvattaa suosiotaan jatkuvasti. Visuaalisuutensa vuoksi Instagram sopii etenkin sellaisten tuotteiden tai palveluiden markkinointiin, jotka kiinnittävät nopeasti katsojan huomion. 

Painotus kuviin ja videoihin vaatii myös viestiltä terävyyttä: katsojan huomio täytyy kaapata jo yhdellä virkkeellä. Tässä olemme hyviä ja muotoilemme viestisi siten, että huomio on taattu. 

Instagram on oivallinen kanava erityisesti nuoremman kohdeyleisön saavuttamiseen, sillä sitä käyttävät aktiivisesti etenkin 15-29 -vuotiaat suomalaiset. Instagram on myös kasvava alusta ja suomalaisten käyttäjien määrä lähenee kahta miljoonaa. 

Instagram-markkinoinnin tuloksista on saatavilla tietoa samalla tavalla kuin Facebookissa, eli mainosten tehokkuuden ja tulosten arvioiminen on helppoa. Kattava analytiikka mahdollistaa tuloksellisen ja mahdollisimman edullisen digimarkkinoinnin. 

Näin markkinointi toimii:

Aluksi määrittelemme yhdessä kanssasi tavoiteltavat yleisöt, teemat ja tyylilliset linjat. Perusteellinen alkukartoitus auttaa meitä pääsemään samalle sivulle markkinoinnin suhteen ja vähentää työmäärää myöhemmin. Alkukartoituken pohjalta suunnittelemme markkinoinnin sisällöt, joita pääset kommentoimaan. Kommenttikierrosten kautta hiomme mainosmateriaalit timanttiseen muotoon ja laitamme markkinoinnin käyntiin. 

Mainontaprosessimme perustuu jatkuvaan testaamiseen. Yksittäisestä mainoksesta luodaan viikoittain uusia versioita, jotta löydämme, mikä kuva tai teksti tehoaa valittuun yleisöön parhaiten. Näin pyrimme löytämään kaikista kustannustehokkamman version mainoksesta ja tuomaan mainonnan kuluja alas.

Seuraamme markkinoinnin tuloksia päivittäin ja reagoimme nopeasti. Meille on tärkeää, että toimintamme ja sen tulokset ymmärrettävissä, joten emme hukuta sinua tunnuslukuihin tai digijargoniin. Koostamme sinulle mainonnan tuloksista raportin joko viikko- tai kuukausitasolla ja viestimme tuloksista suoraselkäisesti ja selkokielellä.

Hoidamme markkinointia avoimesti. Sekä Facebookin että Instagramin osalta kaikki markkinointi tapahtuu asiakkaan omilta tileiltä. Tämä tarkoittaa, että asiakkaalla on jatkuvasti pääsy luotoihin materiaaleihin ja reaaliaikaisiin tuloksiin. Kaikki markkinoinnissa tuotettu materiaali ja data jää asiakkaalle myös yhteistyön mahdollisesti päättyessä. 

Sometaikurit
Kuninkaankatu 19 B 20
33210 TAMPERE

Tietosuoja

Arctic Video Oy
Y-tunnus: 2748858-7