Linkedinissä mainonnan kohdennettavuus on aivan omaa luokkaansa verrattuna muihin sosiaalisen median kanaviin. Sen takia LinkedIn ei ole myöskään klikkihinnaltaan edullisin mainonnan muoto.
LinkedIn tai tuttavallisemmin ”Linkkari” on kuitenkin loistava mainonnan muoto B2B- asiakkaille, jotka tuntevat hyvin kohderyhmänsä ja potentiaaliset asiakkaansa.

Ylivoimainen kohdennettavuus

LinkedInissä on jo melkein 1,5 miljoonan suomalaisen työelämään liittyvät tiedot. Henkilökohtaisia tietoja myös päivitetään paremmin kuin missään muussa sosiaalisen median kanavassa. 

Tästä syystä mainonnan kohdennettavuus on LinkedInissä huipputasoa: kohdennus voidaan tehdä esim. henkilön työnimikkeen työroolin tai tutkinnon mukaan. Yrityksiin liittyviä tietoja voidaan optimoida toimialan, yrityksen koon sekä yrityksen nimen mukaan. 

Mieti mitä lisäarvoa
ja hyötyä voit tarjota

 

LinkedIn mainonnassa kannattaa yhdistää taktinen mainonta ja brändimainonta sekä miettiä miten mainostettava tuote tuo mahdollisimman paljon lisäarvoa potentiaaliselle asiakkaalle. 

Liidien kerääminen on yksi LinkedIn -mainonnankin yleisimmistä tavoitteista. Kun asiakkaat ovat ensin oivaltaneet mitä hyötyä mainostettavasta tuotteesta on heille, on liidien kerääminenkin helpompaa. 

 

 


Mistä yksittäisen LinkedIn mainoksen hinta koostuu?

LinkedIn mainonta on korkean klikkihinnan maineessa ja siihen on perusteltuja syitä: mainonnan kohdentamisen tarkkuus LinkedInissä on aivan omaa luokkaansa verrattuna esimerkiksi Youtubeen tai Facebookiin. 

LinkedIn mainontaa voidaan hinnoitella näyttöpohjaisesti tai klikkausten perusteella. Mainonnan muoto vaikuttaa myös hintaan: näyttävä sponsoroitu sisältö uutisvirrassa on useimmiten hinnaltaan arvokkaampi kuin esimerkiksi pieni, vain tekstiä sisältävä mainos. 

 

 


Miten LinkedIn mainonnan kokonaisuuden hinta muodostuu?

Mainonnan kokonaiskustannukset koostuvat tilinhoidon kuukausimaksusta (maksetaan Sometaikureille) ja mainosbudjetin suuruudesta (maksetaan LinkedInille). 

Tilinhoihoidon kuukausimaksut löydät hinnastostamme. Päiväbudjetiksi suosittelemme vähintään 20 €/ päivässä, mutta muitakin päiväbudjetteja voi tarpeen mukaan kokeilla. 


Kehitämme mainontaa säännöllisesti

Mainonnan optimointi tarkoittaa meille kampanjoiden jatkuvaa kehittämistä. Suunnittelemme ja toteutamme kohderyhmää kiinnostavia ja ostamiseen houkuttavia mainoksia sekä testaamme niiden toimivuutta säännöllisesti. 

Saat asiantuntijan analysoiman raportin LinkedIn mainonnan tuloksista ja kehitysideoista joka kuukausi.


Startataanko jo huomenna?

Useimmiten suunnitelemamme mainonta on julkista jo muutaman päivän kuluttua siitä kun saamme luvan kääriä hihat – joskus jopa seuraavana arkipäivänä.

Saat nimetyn yhteyshenkilön jolle voit soittaa suoraan. Tiedät siis aina kuka mainonnastasi vastaa ja voit keskustella siitä suoraan asiantuntijan kanssa.

Sometaikurit
Kuninkaankatu 19 B 20
33210 TAMPERE

Tietosuoja

Arctic Video Oy
Y-tunnus: 2748858-7